- Alustada tuleks millegi inspireerivaga. Selleks sobib suurepäraselt mõni jazzkontsert või lehesõda. Teeb sama välja.
- Kindlustada kõigi bändiliikmete heatujulisus kahe lollikindla vahendiga: Pizza & Coca-Cola.
- Proovipaika jõudes otsustada loo pealkiri.
- Kindlasti peaks pealkirja visualiseerima. Soovitan markereid ja suuremat tahvlit.
- Kõik liikmed hakkavad lüürikseid kirjutama. Pole üldse paha, kui üks lihtsalt omaette ümiseb ja teine Beatlesite lugu ümber kirjutab, alles jääb veel soovitavalt vähemalt üks produktiivne pea.
- Loogiline järgnevus on see, et produktiivsed pead saavad aru ettevõtte keerukusest.
- Ühel produktiivsel peal tuleb kusagilt tagataskust meelde kunagi juba valmiskirjutatud lugu.
- Ühiselt kuulatakse lugu üle ja veendutakse, et näe - tänane nimilugu jääb järgmiseks korraks (vähemalt visualiseeringud jäävad alles!).
- Lugu tuleb ellu äratada. Selleks piisab täiesti 2-3 korrast läbimängimisest.
- Lugu salvestada soovitavalt uusima iTehnoloogiaga - imidž loeb!
- Kaasvõitlejate sissemängimise ajal teha soovitavalt häirivaid ja äkilisi liigutusi - see lisab spontaansust.
- Ja kõige viimaks - nagu ühe kauni vastsündinuga ikka. Kole võib ta ju olla, aga ikkagi oma! Sissemängitud vead kuulutada uueks stiiliks muusikamaastikul!
Vabadusest
10 aastat tagasi
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar