teisipäev, 6. jaanuar 2009

Sulpsti.

... ja telefõun käis Emajõe põhja. Aga vähemalt olid ilusad paugud ja võimas uus-aasta tulek sõprade seltsis. Kui sa oled piinlikult kaua mõelnud, miks ma ei ole sulle häid aastaid soovinud, siis mul lihtsalt ei ole su numbrit enam... ja kui sa oled mõelnud, miks ma siis telefoni vastu ei võta, kui sa helistad, siis on asi lihtsalt selles, et Ta (loe: mu vana fõun) arvab, et Ta on raadio.

Ja raadiotega ei saa rääkida...

Nii et esialgu ootan teie sõnumeid (see petab raadio ära) ja lohutuseks pean ütlema, et vähemalt minu number on alles! Teie omadega on, kuidas on...

Hea aasta tuleb.


Maga hästi, mu kallis Chocolate - sul oli küll vigu, aga ma andestan sulle need kõik. Ja hoia hellalt neid kõiki lugemata sõnumeid, mis koos sinuga põhja läksid ... ehk saab sust ühel päeval väike muteerunud kala...

Kommentaare ei ole: