pühapäev, 21. juuni 2009

Umami!

Viimase eksami eelõhtu. Kuidagi imelik on suve esimesel päeval inimese füsioloogiaga tegeleda. Aga kohe läheb mööda. Mis ma sellest aastast õppinud olen siis?

  • Biokeemia õpetas, et ubikvineeritud valgud kuuluvad hävitamisele. Ohh, kuidas ma loodan, et keegi mind kunagi ei ubikvineeri.
  • Füsioloogia õpetas, et on olemas 5 maitsemeelt: teadagi magus, hapu, mõru, soolane ja siis imeline umami, mis peaks aminohapete maitseline olema. Praegu tahaks midagi umamimaitselist.
  • Terviseedendus oli üleni imelik lihtsalt. Käskis kõikidel võimestuma hakata. Hirmus oli see, et kõik võimestusidki.
  • Mikrobioloogia ütles, et on olemas selline tegelane nagu Orientia tsutsugamushi.Kui ma üldse kunagi saaksin millelegi nime panna, siis oleks see kindlasti tsutsugamushi...

Nii et kokkuvõttes täiesti hea aasta. Pakkisin oma ühikakola kokku. Kogu mu elu mahub praegu kolme prügikotti. Suveks läheb kõik Linda pööningule peittu. Vaatame, mis sügisel juhtuma hakkab.

Olen kodutu.

1 kommentaar:

Mariliis ütles ...

Kata, mulle meeldib, kuidas sa oma toredast erialast kirjutad. Ma tunnen, et saan kohe targemaks, kui su blogi loen... seda ja kõhutäie naerda ;)