kolmapäev, 22. aprill 2009

Täna ma tapsin...

...terve hunniku pisikesi kollaseid Staphylococcus Aureus'eid - bakterid, kes tavaliselt põhjustavad paksu mäda. Võiks lausa öelda, et nad väärisid surma. Aga kes olen mina, et kohut mõista?

Miks ma neid siis ikkagi tapsin? Daamid ja härrad - Kata tegi oma esimese PCR'i. Või noh, rühmaga tegime. Aga ikkagi!

Panime bakterid keema, nii et kõik DNA lagunes pooleks. Lisasime Ready-to-go PCR kuulikese sisse (õppejõud arvas, et me oleme liiga jahud, et ise mingit möksi kokku segama hakata:), veel nippet-näppet praimereid ja kolmeks tunniks masinasse.

... ja mõnest surnust bakteri jupist saab äkitselt palju surnud bakteri juppe!


Pisike masin oli. Ma arvsin, et ta on suurem.

Hanna-B oleks kindlasti uhke mu üle. Rohkem pole CSI'ks vajagi.

2 kommentaari:

Siku ütles ...

see pealkiri äratab tähelepanu :D

Kata Lige ütles ...

Üks krimi kõik .. :P Sulle mõjus igatahes.